...hát még a szúnyog

ez a blog szóljon mindenkinek aki holnap, egy hónapmúlva vagy akár évekmúlva szívesen visszaolvasná mik történtek vele és a haverokkal...de azt hiszem azok is örömüket lelik majd benne akiknek túljól sikerült egy buli csak épp azt nem tudják miért.:D szóval srácok jó sztorizgatást, nevetést, és kitartást a sulihoz.

Friss topikok

  • Skatch: Egyszer akarok irni ide nektek, erre már nincs szerkesztőim se :D #135 www.skatcher.blog.hu (2011.09.22. 07:37) Dzsampdafakap.
  • Pörölykalapács: A kettőspontdé az igazi jelző én azt mondom :DD (2011.08.30. 19:27) Amikor nekem még nyáriszünet van. :D
  • szökedori: az órarendedet szeretném közelebbről is megismerni a péntekért adj magadnak egy pofont most helyet... (2011.08.30. 07:25) Nem story de trúúú....
  • Pörölykalapács: Nem is tudtam hogy ilyen szépen is tudsz írni koma. :D Öröm volt olvasni. :D (2011.08.29. 01:56) Dzsíínó!

Nem story de trúúú....

2011.08.29. 17:34 Miloka

Na Hali emberek!

Köszönet érte hogy itt lehetek ezen az oldalon mint admin igyekszem majd sok storyval és visual tuninggal hozzájárulni az oldalhoz. Mint látjátok egy zenedobozt ki is raktam. Ha szeretnétek bele valami zenét akkor ide kommentbe irjátok le és azt majd akkor belerakom, vagy ha van valami egyéb óhaj sóhaj extra kívánság és ugygondoljátok hogy meg tudom oldani akkor azt szintén....

Vége a kibaszott nyárnak tele bulikkal és hatalmas élményekkel amit javarészt veletek töltöttem el ugyhogy azért is köszönet és örülök h veletek lehettem :) Indul az egyetem pénteken nincs órám Fáák Yeee és az elöbb voltam kintt és ááááá

DEHOGYVANMELEEEEEEG!! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://dehogyvanmeleg.blog.hu/api/trackback/id/tr693188621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szökedori 2011.08.30. 07:25:55

az órarendedet szeretném közelebbről is megismerni a péntekért adj magadnak egy pofont most helyettem és köszönjük a zenedobozt. egyébkívánság igen van. vasárnapicigi sziten penyvel.
süti beállítások módosítása