...hát még a szúnyog

ez a blog szóljon mindenkinek aki holnap, egy hónapmúlva vagy akár évekmúlva szívesen visszaolvasná mik történtek vele és a haverokkal...de azt hiszem azok is örömüket lelik majd benne akiknek túljól sikerült egy buli csak épp azt nem tudják miért.:D szóval srácok jó sztorizgatást, nevetést, és kitartást a sulihoz.

Friss topikok

  • Skatch: Egyszer akarok irni ide nektek, erre már nincs szerkesztőim se :D #135 www.skatcher.blog.hu (2011.09.22. 07:37) Dzsampdafakap.
  • Pörölykalapács: A kettőspontdé az igazi jelző én azt mondom :DD (2011.08.30. 19:27) Amikor nekem még nyáriszünet van. :D
  • szökedori: az órarendedet szeretném közelebbről is megismerni a péntekért adj magadnak egy pofont most helyet... (2011.08.30. 07:25) Nem story de trúúú....
  • Pörölykalapács: Nem is tudtam hogy ilyen szépen is tudsz írni koma. :D Öröm volt olvasni. :D (2011.08.29. 01:56) Dzsíínó!

Amikor nekem még nyáriszünet van. :D

2011.08.29. 22:17 Pörölykalapács

Na akkor már had pötyögjek ide én is valamit. :D Nekem elsején kezdődik az iskola úgy hogy még egy kis ideig  lopom a napot és találhatnék-e jobb programot mint három napon át nézni ahogy a Petőfi Sándor Evangélikus Gimnázium tanulói izzadnak a dehogyvanmeleg időben. :D Szívderítő és farokállító érzés látni ahogy a lányok falatnyi fekete tesigatyában és enyhén átázott fehér pólóban futják a köröket. Igaz a mai nap nem a csúcspont volt mert holnap futnak a 10.esek valamint holnapután a 11.esek és lesz egy pár lány akivel volt már pár zavarba ejtő gondolatmenetem. Nem tudom ti hogy vagytok vele én rohadtul várom az iskolát sőt inkább a szeptembert sőt inkább az idő múlását. Szeptemberben új Depresszió és Machine Head album. Új Így jártam anyátokkal évad. Új sztorik más klímával. Remélem aktív élet lesz itt de ha csak egy fellángolás szüleménye és hamar abbamarad mert az is előfordulhat akkor is örülök hogy létrejött ez az oldal. Ha más nem én pötyögni fogok ide. Kapjátok be! Szevasztok.

Ui.: Kitaláljátok ki voltam? :DDDD
 

A bejegyzés trackback címe:

https://dehogyvanmeleg.blog.hu/api/trackback/id/tr263189272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szökedori 2011.08.30. 07:27:56

nekem elmondtad 3 napja. akkormostnemlőhetem le a poént?:D de amugy a farokállítás szó és a szevasztok szerintem ordít rólad.:d

Pörölykalapács 2011.08.30. 19:27:25

A kettőspontdé az igazi jelző én azt mondom :DD
süti beállítások módosítása